Strona główna / Szkolenia / Wzór profesjonalnej rozmowy i wizyty handlowej
Wzór profesjonalnej rozmowy i wizyty handlowej
szkolenie dwudniowe
Dla kogo jest to szkolenie?
Co słychać? – to słowa, które często rozpoczynają wizytę czy rozmowę handlową.
Odpowiedź to zwykle: Nic nie idzie, rynek stoi.
Gdy pytam przedstawiciela: Co robisz w swojej pracy?
często słyszę: Odwiedzam klientów.
A co, są w szpitalu? – pytam.
Ze świecą można szukać przedstawicieli, którzy w czasie rozmowy handlowej zakładają cele handlowe i dobierają odpowiednie narzędzia by je realizować – a przecież jest to ich praca. Podczas dwudniowego warsztatu uczestnicy wyjdą z gotowym wzorem profesjonalnej rozmowy handlowej.
Trenerzy podczas szkolenia będą pracować na konkretnych produktach i usługach uczestników szkolenia, na sytuacjach z „realnymi” klientami uczestników. tak, by wypracowany wzór rozmowy handlowej był możliwie najbardziej praktyczny i gotowy do zastosowania już dzień po szkoleniu.
Szkolenie przeznaczone dla Przedstawicieli Handlowych producenta, hurtu, podhurtu, KAMów, Regionalnych Kierowników Sprzedaży, Dyrektorów Handlowych, handlowców i przedsiębiorców, których praca polega na spotykaniu się z klientami.
Podczas szkolenia:
- otrzymasz wzór wizyty i rozmowy handlowej
- zdobędziesz umiejętności związane z umówieniem wizyty handlowej u klienta, na którym najbardziej Ci zależy
- nauczysz się posługiwać się schematem skutecznego umówienia rozmowy handlowej przez telefon
- Poznasz i nauczysz się stosowania takich narzędzi jak T1-T9, elevator pitch – które wesprą Twoje zadania prospectingowe
- dowiesz się jak pokonywać wstępne gry klienta
- Poznasz najskuteczniejsze techniki stworzenia klimatu i atmosfery na początku rozmowy handlowej
- Otrzymasz najnowsze techniki szybkiego budowania sympatii i zaufania podczas pierwszych 30 sek. spotkania handlowego
- zdobędziesz umiejętności badania potrzeb w warunkach skupienia na cenie, przejęcia klienta konkurencji oraz przy klasycznej wizycie handlowej (nauczymy się sekwencji pytań, które zbudują Twój autorytet w oczach klienta i otworzą go na „nowe spojrzenie”)
- Poznasz najskuteczniejszy model wzbudzania pragnienia współpracy z Twoją firmą i posiadania Twoich produktów w konwencji value selling, uzupełnionej o współczesne odkrycia neuromarketingu.
- dowiesz się jak odpowiadać na obiekcje i zastrzeżenia cenowe
- poznasz skuteczne wzorce finalizacji spotkania handlowego
“Za drogo, ta cena jest za wysoka, wy chyba powariowaliście z tymi cenami, dziś już przegięliście”.
To słowa, których w sprzedaży boimy się mocno. Szczególnie dziś, gdy klient narażony jest na inflacyjne wzrosty cen, ofertę wyższą niż ta przedstawiana „wczoraj”.
Jak odpowiesz? Będziesz kłócił się z klientem mówiąc: “ale jaka jakość”, “no mamy dużą inflację” czy od razu udzielisz rabatu?
Żaden z tych ruchów nie jest najlepszy.
Klient nie kupi od Ciebie gdy będziesz próbował udowodnić, że nie ma racji, że nie rozumie rynku czy dzisiejszej sytuacji.
W drugim zaś przypadku pozbywasz się swojej marży.
Etap obiekcji cenowych kojarzy się ze złą atmosferą, kłótnią czy przepychankami. Tymczasem gdy klient mówi “za drogo, cena jest za wysoka inni dają taniej” paradoksalnie nie oznacza to, że nie chce kupić, tylko że właśnie interesuje się produktem. Teraz trzeba tylko umiejętnie odpowiedzieć na zarzut i poprowadzić odpowiednio rozmowę, by dojść do finalizacji
Szczegóły szkolenia
Data szkolenia
11-12.05.2023
Godziny szkolenia
9:00-16:00
Miejsce
Warszawa
Trener
Adam Szaran
Opiekun szkolenia
Katarzyna Szaran
W pakiecie szkolenia :
- certyfikat ukończenia szkolenia
- materiały piśmiennicze
- książka lub audiobook
- Lunch
- przerwy kawowe
Cena netto:
1499.00 zł
Poznaj program szkolenia
Program szkolenia
- Lejek sprzedaży jako systematyzacja zadań dla handlowca
- prawo liczb
- Szczęście chwili
- Wzór matematyczny na wynik rozmowy handlowej
- Wzór skutecznej rozmowy handlowej
- Umówienie spotkania handlowego
- Schemat T1-T9
- Elevator pitch
- Przełamywanie debiutanckich gier klientów (mam dostawcę, nie mam czasu, nie interesuje mnie)
- Schemat tworzenia MOCnego zdania w propozycji umówienia się na rozmowę handlową
- Początek spotkania handlowego – tworzenie eksperckiej atmosfery zaufania
- Techniki szybkiego budowania zaufania i sympatii
- Small talk – zasady
- Analiza potrzeb w sekwencji pytań
- Cele
- Technika sekwencji pytań
- Docieranie do problemu i motywatorów zakupu
- Przejmowanie inicjatywy
- Badanie potrzeb w warunkach przejmowania klienta konkurencji
- Badanie potrzeb w warunkach skupienia na cenie
- Diagnoza preferencji motywacyjnych klienta i dostosowanie języka prezentacji oferty handlowej
- Linie motywatorów zakupowych
- Technika prezentacji współpracy i oferty produktowej w modelu value selling
- Schemat prezentacji w uzupełnieniu o obrazowanie naurmarketingowe
- Pytania sprawdzające
- Techniki Odpowiedzi na obiekcje i obrony ceny
- Demaskowanie wymówki
- Wrestling
- Tai Chi
- Aikido
- Karate
- Incepcja negatywna
- Poligon obrony ceny
- Finalizacja – pozytywne zakończenie spotkania handlowego
- Lingwistyczne zwroty finalizujące
- Perswazyjne techniki finalizacji
- Zmiana celu w zależności od przebiegu spotkania
- Wnioski i dalsze kroki
- CRM – współpraca z narzędziami
- Obsługa posprzedażna
- Serwis i ewentualne reklamacje
- Wizyty szkoleniowe
Trener

Adam Szaran
Menedżer sprzedaży i handlowiec i od wielu lat trener biznesu.
Ekspert TVN BiŚ oraz DD TVN. Prowadzi autorski program o tematyce sprzedażowej w telewizji Biznes 24. Prowadził też audycje tematyczne w lokalnych rozgłośniach radiowych, wykładał w Akademii Telewizyjnej TVP.
Dyplomowany coach i trener biznesu. Prowadził działania dla takich marek jak: Adidas, Reebok, Levi’s, Lotos, Vox, Agora, ING, Belvedere, Komfort, Impel, Zepter, Thalgo, Milwaukee. Szkolił zespoły sprzedażowe i obsługi klienta w wielu krajach Europy jak i w USA. Swoje szkolenia prowadził w prawie każdej branży.
Jego artykuły ukazują się w czasopismach „Nowa Sprzedaż”, „OOH Magazine” i „As Sprzedaży”. Autor i współautor wielu publikacji w formie audiobooków (m.in. Storytelling, Psychotechniki w przyjęciu reklamacji, Presonal Branding) oraz bestsellerowych książek (Techniki sprzedaży zdalnej, Techniki Obrony Ceny, Element twórczy i Shut up!). Występował jako aktor w spektaklach teatralnych kierowanych do biznesu.
Na co dzień spotkać go można na salach szkoleniowych gdzie prowadzi warsztaty, na konferencjach i spotkaniach firmowych.
Szkolenie może zostać zrealizowane dla Twojej firmy.
Możliwa jest modyfikacja programu w zależności od potrzeb. Daj znać a przygotujemy ofertę
