Strona główna / Szkolenia

Szkolenia

Specjalizuję się w szkoleniu działów sprzedaży i obsługi klienta.

Połączenie konkretów z zakresu technik sprzedaży z elementami motywacji i poczuciem humoru daje efekt kalorycznego szkolenia, które podnosi wyniki sprzedaży i zadowolenia klienta. Szkolenia oparte są zawsze o specyfikę firmy zamawiającej a warsztaty prowadzone w oparciu o jej ofertę. Zobacz tematy szkoleń, daj znać a chętnie przygotujemy ofertę.

Tematy szkoleń

12.12.2022

Techniki Obrony Ceny.

12.12.2022

Lider Zespołu Sprzedaży

12.12.2022

Wprowadzanie podwyżek u stałych klientów. Utrzymanie klienta w czasie zmiany.

12.12.2022

Telemarketing - skuteczna sprzedaż i obsługa klienta w rozmowie telefonicznej

12.12.2022

Wzór profesjonalnej rozmowy i wizyty handlowej

12.12.2022

Relator

12.12.2022

Prospecting – jak pozyskać nowego klienta – algorytmy i techniki

12.12.2022

Modelowe badanie potrzeb

12.12.2022

Techniki Sprzedaży zdalnej.

12.12.2022

Profesjonalna Obsługa Klienta 2.0

12.12.2022

Debiutanckie i finalne gry klienckie

12.12.2022

Motivazione – odkryj swój wewnętrzny motyw i przełóż go na skuteczność sprzedażową

Zrealizuj szkolenie szyte na miarę dla twojej firmy

Połączenie konkretów z zakresu technik sprzedaży z elementami motywacji i poczuciem humoru daje efekt kalorycznego szkolenia, które podnosi wyniki sprzedaży i zadowolenia klienta. Szkolenia oparte są zawsze o specyfikę firmy zamawiającej a warsztaty prowadzone w oparciu o jej ofertę. Zobacz tematy szkoleń, daj znać a chętnie przygotujemy ofertę.

Zaufali mi

Strona główna / Szkolenia / Techniki Obrony Ceny.

Techniki Obrony Ceny.

Tylko dla mocnych handlowców

Trener

Adam Szaran

Menedżer sprzedaży i handlowiec i od wielu lat trener biznesu.

Ekspert TVN BiŚ oraz DD TVN. Prowadzi autorski program o tematyce sprzedażowej w telewizji Biznes 24. Prowadził też audycje tematyczne w lokalnych rozgłośniach radiowych, wykładał w Akademii Telewizyjnej TVP. 

Dyplomowany coach i trener biznesu. Prowadził działania dla takich marek jak: Adidas, Reebok, Levi’s, Lotos, Vox, Agora, ING, Belvedere, Komfort, Impel, Zepter, Thalgo, Milwaukee. Szkolił zespoły sprzedażowe i obsługi klienta w wielu krajach Europy jak i w USA. Swoje szkolenia prowadził w prawie każdej branży. 

Jego artykuły ukazują się w czasopismach „Nowa Sprzedaż”, „OOH Magazine” i „As Sprzedaży”. Autor i współautor wielu publikacji w formie audiobooków (m.in. Storytelling, Psychotechniki w przyjęciu reklamacji, Presonal Branding) oraz bestsellerowych książek (Techniki sprzedaży zdalnej, Techniki Obrony Ceny, Element twórczy i Shut up!). Występował jako aktor w spektaklach teatralnych kierowanych do biznesu. 

Na co dzień spotkać go można na salach szkoleniowych gdzie prowadzi warsztaty, na konferencjach i spotkaniach firmowych.  

Dla kogo jest to szkolenie?

Zapraszamy Państwa na kultowe już szkolenie Al Fianco w specjalnej odsłonie.

Po pierwsze, podczas szkolenia nastąpi premiera nowego, specjalnego wydania książki R. Kawszyna i A. Szarana – Techniki Obrony ceny. Jak sprzedawać skutecznie bez obniżania ceny.

Po drugie, Roman i Adam do współpracy zaprosili trzeciego trenera! Szkolenie Techniki Obrony Ceny poprowadzi z nimi jedyny w swoim rodzaju, aktor Paweł Burczyk!

Zadba on o to, by przekaz obrony ceny z Państwa strony był jeszcze bardziej wiarygodny i spójny.

Zadba on o to, by przekaz obrony ceny z Państwa strony był jeszcze bardziej wiarygodny i spójny.

Zadba on o to, by przekaz obrony ceny z Państwa strony był jeszcze bardziej wiarygodny i spójny.

Zadba on o to, by przekaz obrony ceny z Państwa strony był jeszcze bardziej wiarygodny i spójny.

Podczas szkolenia:

“Za drogo, ta cena jest za wysoka, wy chyba powariowaliście z tymi cenami, dziś już przegięliście”.

To słowa, których w sprzedaży boimy się mocno. Szczególnie dziś, gdy klient narażony jest na inflacyjne wzrosty cen, ofertę wyższą niż ta przedstawiana „wczoraj”.

Jak odpowiesz? Będziesz kłócił się z klientem mówiąc: “ale jaka jakość”, “no mamy dużą inflację” czy od razu udzielisz rabatu?

Żaden z tych ruchów nie jest najlepszy.

Klient nie kupi od Ciebie gdy będziesz próbował udowodnić, że nie ma racji, że nie rozumie rynku czy dzisiejszej sytuacji.

W drugim zaś przypadku pozbywasz się swojej marży.

Etap obiekcji cenowych kojarzy się ze złą atmosferą, kłótnią czy przepychankami. Tymczasem gdy klient mówi “za drogo, cena jest za wysoka inni dają taniej” paradoksalnie nie oznacza to, że nie chce kupić, tylko że właśnie interesuje się produktem. Teraz trzeba tylko umiejętnie odpowiedzieć na zarzut i poprowadzić odpowiednio rozmowę, by dojść do finalizacji

Dla kogo jest to szkolenie?

Zapraszamy Państwa na kultowe już szkolenie Al Fianco w specjalnej odsłonie.

Po pierwsze, podczas szkolenia nastąpi premiera nowego, specjalnego wydania książki R. Kawszyna i A. Szarana – Techniki Obrony ceny. Jak sprzedawać skutecznie bez obniżania ceny.

Po drugie, Roman i Adam do współpracy zaprosili trzeciego trenera! Szkolenie Techniki Obrony Ceny poprowadzi z nimi jedyny w swoim rodzaju, aktor Paweł Burczyk!

Zadba on o to, by przekaz obrony ceny z Państwa strony był jeszcze bardziej wiarygodny i spójny.

Podczas szkolenia:

“Za drogo, ta cena jest za wysoka, wy chyba powariowaliście z tymi cenami, dziś już przegięliście”.

To słowa, których w sprzedaży boimy się mocno. Szczególnie dziś, gdy klient narażony jest na inflacyjne wzrosty cen, ofertę wyższą niż ta przedstawiana „wczoraj”.

Jak odpowiesz? Będziesz kłócił się z klientem mówiąc: “ale jaka jakość”, “no mamy dużą inflację” czy od razu udzielisz rabatu?

Żaden z tych ruchów nie jest najlepszy.

Klient nie kupi od Ciebie gdy będziesz próbował udowodnić, że nie ma racji, że nie rozumie rynku czy dzisiejszej sytuacji.

W drugim zaś przypadku pozbywasz się swojej marży.

Etap obiekcji cenowych kojarzy się ze złą atmosferą, kłótnią czy przepychankami. Tymczasem gdy klient mówi “za drogo, cena jest za wysoka inni dają taniej” paradoksalnie nie oznacza to, że nie chce kupić, tylko że właśnie interesuje się produktem. Teraz trzeba tylko umiejętnie odpowiedzieć na zarzut i poprowadzić odpowiednio rozmowę, by dojść do finalizacji

TEST

Dla kogo jest to szkolenie?

Poznaj program szkolenia

MINDSET mentalny w obronie ceny

Prezentacja oferty firmy – emocjonalny sposób prezentacji oferty i jej wpływ na cenę

Początkowe gry klienckie ukierunkowane na urwanie marży

Trudne techniki negocjacyjne kupca (jak chronić się przed walką ceną)

Techniki obrony ceny i reakcji na straszenie konkurencją.

Bądź jak Jack Nicholson – spójność i wiarygodność przekazu podczas obrony ceny

Słowo i ciało – tylko razem

Szkolenie może zostać zrealizowane dla Twojej firmy.

Możliwa jest modyfikacja programu w zależności od potrzeb. Daj znać a przygotujemy ofertę

Shopping Cart