Strona główna / Szkolenia / Telemarketing – skuteczna sprzedaż i obsługa klienta w rozmowie telefonicznej

Telemarketing – skuteczna sprzedaż i obsługa klienta w rozmowie telefonicznej

szkolenie jednodniowe

Dla kogo jest to szkolenie?

Telefon to bardzo skuteczne narzędzie pracy i podnoszenia obrotów firmy. Jednocześnie jest to narzędzie budzące lęk, które w biznesie traktuje się często po macoszemu, „a co to za filozofia dzwonić do klientów”. Jednak by rozmowa telefoniczna była skuteczna i pozostawała narzędziem przynoszącym konkretny zysk, musi kierować się konkretnym zasadami, a używający telefonu powinni być świadomie wykorzystującymi istniejące techniki i zasady rozmów telefonicznych.

Na szkoleniu poznają Państwo:

  • podstawowe zasady rozmowy telefonicznej otwierającej sprzedaż (umawiającej spotkanie),
  • skuteczne schematy rozmów poławiających i sprzedażowych,
  • telefoniczny „język ciała” oraz raport telefoniczny, który pozwoli tak handlowcom jak i obsługującym klienta w biurze, na skuteczne zwiększenie obrotów firmy narzędziem, jakim jest rozmowa telefoniczna
  • słowa, które działają w rozmowie telefonicznej i słowa zakazane
  • odpowiedzi na najczęstsze „zagrywki klienta”, słyszane w rozmowach telefonicznych
  • techniki zwiększające satysfakcję i zadowolenia klienta w rozmowie telefonicznej

Poznaj program szkolenia

Sukces w rozmowie telefonicznej

  • Co w rozmowie telefonicznej jest kluczowe – mental dzwoniącego
  • Stres w rozmowie telefonicznej – radzenie sobie z lękiem
  • Nastawienie w rozmowie telefonicznej

Typy rozmów telefonicznych

  • Rozmowa otwierająca kontakt i sprzedaż (poławiająca)
  • Właściwa rozmowa sprzedażowa (sprzedażowa)
  • Rozmowa telefoniczna w obsłudze klienta (rozmowa „customerowa”)

Rozmowa otwierająca kontakt i sprzedaż (poławiająca)

  • Algorytm wzbudzania ciekawości w rozmowie poławiającej
  • Elevator pitch
  • Umowa na tak i nie
  • Danie wolności klientowi
  • Jabłko i gruszka

Schemat T1-T9 – skuteczny i sprawdzony schemat rozmowy wychodzącej sprzedażowej

  • Co po czym w rozmowie telefonicznej
  • Budowanie klimatu rozmowy telefonicznej
  • Domknięcie rozmowy telefonicznej
  • Schemat rozmowy telefonicznej

Rozmowa telefoniczna w obsłudze klienta

  • Rozmowa w przyjęciu reklamacji
  • Rozmowa w której klient krzyczy i jest rozemocjonowany
  • Przesunięcie dostawy

Raport w rozmowie telefonicznej

  • Pacing telefoniczny
  • Leading telefoniczny

Język wywierania wpływu w rozmowie telefonicznej

  • Słowa zakazane i pożądane w rozmowie telefonicznej
  • Parafraza w rozmowie telefonicznej
  • Truizm
  • Język korzyści w telefonicznej obsłudze klienta

Szczegóły szkolenia

Data szkolenia

Do ustalenia

Godziny szkolenia

Do ustalenia

Miejsce

Wskazuje zleceniodawca

Trener

Adam Szaran

Opiekun szkolenia

Katarzyna Szaran

W pakiecie szkolenia stacjonarnego:

  • dojazd na wyznaczone miejsce
  • certyfikaty ukończenia szkolenia
  • materiały piśmiennicze
  • książka lub audiobook

Trener

Adam Szaran

Menedżer sprzedaży i handlowiec i od wielu lat trener biznesu.

Ekspert TVN BiŚ oraz DD TVN. Prowadzi autorski program o tematyce sprzedażowej w telewizji Biznes 24. Prowadził też audycje tematyczne w lokalnych rozgłośniach radiowych, wykładał w Akademii Telewizyjnej TVP. 

Dyplomowany coach i trener biznesu. Prowadził działania dla takich marek jak: Adidas, Reebok, Levi’s, Lotos, Vox, Agora, ING, Belvedere, Komfort, Impel, Zepter, Thalgo, Milwaukee. Szkolił zespoły sprzedażowe i obsługi klienta w wielu krajach Europy jak i w USA. Swoje szkolenia prowadził w prawie każdej branży. 

Jego artykuły ukazują się w czasopismach „Nowa Sprzedaż”, „OOH Magazine” i „As Sprzedaży”. Autor i współautor wielu publikacji w formie audiobooków (m.in. Storytelling, Psychotechniki w przyjęciu reklamacji, Presonal Branding) oraz bestsellerowych książek (Techniki sprzedaży zdalnej, Techniki Obrony Ceny, Element twórczy i Shut up!). Występował jako aktor w spektaklach teatralnych kierowanych do biznesu. 

Na co dzień spotkać go można na salach szkoleniowych gdzie prowadzi warsztaty, na konferencjach i spotkaniach firmowych.  

Szkolenie może zostać zrealizowane dla Twojej firmy.

Możliwa jest modyfikacja programu w zależności od potrzeb. Daj znać a przygotujemy ofertę

Shopping Cart