Strona główna / Szkolenia / Telemarketing – skuteczna sprzedaż i obsługa klienta w rozmowie telefonicznej
Telemarketing – skuteczna sprzedaż i obsługa klienta w rozmowie telefonicznej
szkolenie jednodniowe
Dla kogo jest to szkolenie?
Telefon to bardzo skuteczne narzędzie pracy i podnoszenia obrotów firmy. Jednocześnie jest to narzędzie budzące lęk, które w biznesie traktuje się często po macoszemu, „a co to za filozofia dzwonić do klientów”. Jednak by rozmowa telefoniczna była skuteczna i pozostawała narzędziem przynoszącym konkretny zysk, musi kierować się konkretnym zasadami, a używający telefonu powinni być świadomie wykorzystującymi istniejące techniki i zasady rozmów telefonicznych.
Na szkoleniu poznają Państwo:
- podstawowe zasady rozmowy telefonicznej otwierającej sprzedaż (umawiającej spotkanie),
- skuteczne schematy rozmów poławiających i sprzedażowych,
- telefoniczny „język ciała” oraz raport telefoniczny, który pozwoli tak handlowcom jak i obsługującym klienta w biurze, na skuteczne zwiększenie obrotów firmy narzędziem, jakim jest rozmowa telefoniczna
- słowa, które działają w rozmowie telefonicznej i słowa zakazane
- odpowiedzi na najczęstsze „zagrywki klienta”, słyszane w rozmowach telefonicznych
- techniki zwiększające satysfakcję i zadowolenia klienta w rozmowie telefonicznej
Poznaj program szkolenia
Sukces w rozmowie telefonicznej
- Co w rozmowie telefonicznej jest kluczowe – mental dzwoniącego
- Stres w rozmowie telefonicznej – radzenie sobie z lękiem
- Nastawienie w rozmowie telefonicznej
Typy rozmów telefonicznych
- Rozmowa otwierająca kontakt i sprzedaż (poławiająca)
- Właściwa rozmowa sprzedażowa (sprzedażowa)
- Rozmowa telefoniczna w obsłudze klienta (rozmowa „customerowa”)
Rozmowa otwierająca kontakt i sprzedaż (poławiająca)
- Algorytm wzbudzania ciekawości w rozmowie poławiającej
- Elevator pitch
- Umowa na tak i nie
- Danie wolności klientowi
- Jabłko i gruszka
Schemat T1-T9 – skuteczny i sprawdzony schemat rozmowy wychodzącej sprzedażowej
- Co po czym w rozmowie telefonicznej
- Budowanie klimatu rozmowy telefonicznej
- Domknięcie rozmowy telefonicznej
- Schemat rozmowy telefonicznej
Rozmowa telefoniczna w obsłudze klienta
- Rozmowa w przyjęciu reklamacji
- Rozmowa w której klient krzyczy i jest rozemocjonowany
- Przesunięcie dostawy
Raport w rozmowie telefonicznej
- Pacing telefoniczny
- Leading telefoniczny
Język wywierania wpływu w rozmowie telefonicznej
- Słowa zakazane i pożądane w rozmowie telefonicznej
- Parafraza w rozmowie telefonicznej
- Truizm
- Język korzyści w telefonicznej obsłudze klienta
Szczegóły szkolenia
Data szkolenia
Do ustalenia
Godziny szkolenia
Do ustalenia
Miejsce
Wskazuje zleceniodawca
Trener
Adam Szaran
Opiekun szkolenia
Katarzyna Szaran
W pakiecie szkolenia stacjonarnego:
- dojazd na wyznaczone miejsce
- certyfikaty ukończenia szkolenia
- materiały piśmiennicze
- książka lub audiobook
Trener
Adam Szaran
Menedżer sprzedaży i handlowiec i od wielu lat trener biznesu.
Ekspert TVN BiŚ oraz DD TVN. Prowadzi autorski program o tematyce sprzedażowej w telewizji Biznes 24. Prowadził też audycje tematyczne w lokalnych rozgłośniach radiowych, wykładał w Akademii Telewizyjnej TVP.
Dyplomowany coach i trener biznesu. Prowadził działania dla takich marek jak: Adidas, Reebok, Levi’s, Lotos, Vox, Agora, ING, Belvedere, Komfort, Impel, Zepter, Thalgo, Milwaukee. Szkolił zespoły sprzedażowe i obsługi klienta w wielu krajach Europy jak i w USA. Swoje szkolenia prowadził w prawie każdej branży.
Jego artykuły ukazują się w czasopismach „Nowa Sprzedaż”, „OOH Magazine” i „As Sprzedaży”. Autor i współautor wielu publikacji w formie audiobooków (m.in. Storytelling, Psychotechniki w przyjęciu reklamacji, Presonal Branding) oraz bestsellerowych książek (Techniki sprzedaży zdalnej, Techniki Obrony Ceny, Element twórczy i Shut up!). Występował jako aktor w spektaklach teatralnych kierowanych do biznesu.
Na co dzień spotkać go można na salach szkoleniowych gdzie prowadzi warsztaty, na konferencjach i spotkaniach firmowych.
Szkolenie może zostać zrealizowane dla Twojej firmy.
Możliwa jest modyfikacja programu w zależności od potrzeb. Daj znać a przygotujemy ofertę