Strona główna / Szkolenia / Techniki Sprzedaży zdalnej

Techniki Sprzedaży zdalnej.

szkolenie dwudniowe

Dla kogo jest to szkolenie?

Handlowcy potrzebują skutecznych technik w sprzedaży na odległość, nie zawsze mogą być u klienta stacjonarnie. 

Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje i możliwości odbywania spotkań z klientami. Niezależnie od nas, spotkania bezpośrednie z klientami nie są już codziennością handlową. Najskuteczniejsi będą ci, którzy potrafią dostosować się do różnych form kontaktu z klientem.
Do tego potrzebne są tak umiejętności jak i narzędzia.

Stąd zapraszamy do udziału w dwudniowym szkoleniu, podczas których uczestnicy zdobędą bardzo konkretne, skuteczne techniki obsługi i sprzedaży w pracy z klientem.

Czego handlowcy się nauczą?

  • znajdować potencjalnych klientów i pracować prospectingowo w świecie on-line
  • wykorzystywać telefon, mail i komunikatory do prowadzenia skutecznej, pierwszej rozmowy z potencjalnym klientem (wzbudzenie ciekawości i umówienie sprzedażowej rozmowy zdalnej)
  • jak przeprowadzić właściwą rozmowę sprzedażową za pomocą narzędzi zdalnych (zoom, skype)
  • stosować różne warianty prowadzenia rozmowy zdalnej
  • odpowiadać na obiekcje cenowe i obiekcje związane z okolicznościami pandemii i kryzysu

Handlowcy na szkoleniu wypracują wzory i algorytmy zimnego telefonu, zimnego maila + wzór zdalnej rozmowy sprzedażowej dostosowanej do sytuacji swojej firmy i branży.

Handlowcy otrzymają od nas prezentację ppt z omawianymi technikami, dwa kody do pobrania dowolnych audiobooków i naszą najnowsza książkę “Techniki Sprzedaży Zdalnej”.

Szczegóły szkolenia

Data szkolenia

Do ustalenia

Godziny szkolenia

Do ustalenia

Miejsce

Wskazuje zleceniodawca

Trener

Adam Szaran

Opiekun szkolenia

Katarzyna Szaran

Cena obejmuje:

  • dojazd na wyznaczone miejsce
  • certyfikaty ukończenia szkolenia
  • materiały piśmiennicze
  • książka lub audiobook

Poznaj program szkolenia

Program szkolenia:

  1. Morale i nastawienie psychiczne handlowca w pracy zdalnej
    • strategia filtrowania rzeczywistości
    • strategia pozytywnego nastawienia
    • strategia umiejętności
  2. Schemat pozyskania klienta na odległość
    • wzbudzenie emocji związanych z ciekawością w pierwszej rozmowie
    • rozmowa właściwa sprzedażowa (wzór wg zdalne PVG)
  3. Narzędzia rozmowy telefonicznej umawiającej spotkanie właściwe
    • nastawienie przed rozmową
    • kolejność przedstawienia – budowanie relacji
    • dzwonię ponieważ  – zasada powodu
    • biały wywiad
    • elevator pitch + dowód
    • umowa tak/nie + wolny wybór
    • umówienie spotkania właściwego
  4. Pozyskiwanie kontaktu – prospecting w sytuacji zdalnej
    • bariera sekretariatu
    • pozyskanie maila + telefonu
    • narzędzia wspierające – hunter + lusha
  5. Mail umawiający zdalną rozmowę sprzedażową
    • początek wiadomości mailowej
    • biały wywiad
    • mailowy elevator pitch + dowód
    • umówienie spotkania właściwego
  6. Przegląd narzędzi stosowanych w zdalnych rozmowach sprzedażowych
  7. Zdalna rozmowa sprzedażowa – wzór
    • szybkie zbudowanie relacji
    • metakomunikat ze zwrotnym OGP
    • emocjonalna prezentacja oferty + slajdy
    • techniki odpowiedzi na obiecuje (cenowe + pandemia)
    • finalizacja
  8. Metody ożywienia lida po zakończonym procesie pozyskania zdalnego

Po szkoleniu uczestnik otrzymuje:

  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • dwa kody do pobrania dowolnych audiobooków
  • książkę “Techniki Sprzedaży Zdalnej”

Trener

Adam Szaran

Menedżer sprzedaży i handlowiec i od wielu lat trener biznesu.

Ekspert TVN BiŚ oraz DD TVN. Prowadzi autorski program o tematyce sprzedażowej w telewizji Biznes 24. Prowadził też audycje tematyczne w lokalnych rozgłośniach radiowych, wykładał w Akademii Telewizyjnej TVP. 

Dyplomowany coach i trener biznesu. Prowadził działania dla takich marek jak: Adidas, Reebok, Levi’s, Lotos, Vox, Agora, ING, Belvedere, Komfort, Impel, Zepter, Thalgo, Milwaukee. Szkolił zespoły sprzedażowe i obsługi klienta w wielu krajach Europy jak i w USA. Swoje szkolenia prowadził w prawie każdej branży. 

Jego artykuły ukazują się w czasopismach „Nowa Sprzedaż”, „OOH Magazine” i „As Sprzedaży”. Autor i współautor wielu publikacji w formie audiobooków (m.in. Storytelling, Psychotechniki w przyjęciu reklamacji, Presonal Branding) oraz bestsellerowych książek (Techniki sprzedaży zdalnej, Techniki Obrony Ceny, Element twórczy i Shut up!). Występował jako aktor w spektaklach teatralnych kierowanych do biznesu. 

Na co dzień spotkać go można na salach szkoleniowych gdzie prowadzi warsztaty, na konferencjach i spotkaniach firmowych.  

Szkolenie może zostać zrealizowane dla Twojej firmy.

Możliwa jest modyfikacja programu w zależności od potrzeb. Daj znać a przygotujemy ofertę

Shopping Cart