Strona główna / Szkolenia / Techniki Sprzedaży zdalnej
Techniki Sprzedaży zdalnej.
szkolenie dwudniowe
Dla kogo jest to szkolenie?
Handlowcy potrzebują skutecznych technik w sprzedaży na odległość, nie zawsze mogą być u klienta stacjonarnie.
Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje i możliwości odbywania spotkań z klientami. Niezależnie od nas, spotkania bezpośrednie z klientami nie są już codziennością handlową. Najskuteczniejsi będą ci, którzy potrafią dostosować się do różnych form kontaktu z klientem.
Do tego potrzebne są tak umiejętności jak i narzędzia.
Stąd zapraszamy do udziału w dwudniowym szkoleniu, podczas których uczestnicy zdobędą bardzo konkretne, skuteczne techniki obsługi i sprzedaży w pracy z klientem.
Czego handlowcy się nauczą?
- znajdować potencjalnych klientów i pracować prospectingowo w świecie on-line
- wykorzystywać telefon, mail i komunikatory do prowadzenia skutecznej, pierwszej rozmowy z potencjalnym klientem (wzbudzenie ciekawości i umówienie sprzedażowej rozmowy zdalnej)
- jak przeprowadzić właściwą rozmowę sprzedażową za pomocą narzędzi zdalnych (zoom, skype)
- stosować różne warianty prowadzenia rozmowy zdalnej
- odpowiadać na obiekcje cenowe i obiekcje związane z okolicznościami pandemii i kryzysu
Handlowcy na szkoleniu wypracują wzory i algorytmy zimnego telefonu, zimnego maila + wzór zdalnej rozmowy sprzedażowej dostosowanej do sytuacji swojej firmy i branży.
Handlowcy otrzymają od nas prezentację ppt z omawianymi technikami, dwa kody do pobrania dowolnych audiobooków i naszą najnowsza książkę “Techniki Sprzedaży Zdalnej”.
Szczegóły szkolenia
Data szkolenia
Do ustalenia
Godziny szkolenia
Do ustalenia
Miejsce
Wskazuje zleceniodawca
Trener
Adam Szaran
Opiekun szkolenia
Katarzyna Szaran
Cena obejmuje:
- dojazd na wyznaczone miejsce
- certyfikaty ukończenia szkolenia
- materiały piśmiennicze
- książka lub audiobook
Poznaj program szkolenia
Program szkolenia:
- Morale i nastawienie psychiczne handlowca w pracy zdalnej
- strategia filtrowania rzeczywistości
- strategia pozytywnego nastawienia
- strategia umiejętności
- Schemat pozyskania klienta na odległość
- wzbudzenie emocji związanych z ciekawością w pierwszej rozmowie
- rozmowa właściwa sprzedażowa (wzór wg zdalne PVG)
- Narzędzia rozmowy telefonicznej umawiającej spotkanie właściwe
- nastawienie przed rozmową
- kolejność przedstawienia – budowanie relacji
- dzwonię ponieważ – zasada powodu
- biały wywiad
- elevator pitch + dowód
- umowa tak/nie + wolny wybór
- umówienie spotkania właściwego
- Pozyskiwanie kontaktu – prospecting w sytuacji zdalnej
- bariera sekretariatu
- pozyskanie maila + telefonu
- narzędzia wspierające – hunter + lusha
- Mail umawiający zdalną rozmowę sprzedażową
- początek wiadomości mailowej
- biały wywiad
- mailowy elevator pitch + dowód
- umówienie spotkania właściwego
- Przegląd narzędzi stosowanych w zdalnych rozmowach sprzedażowych
- Zdalna rozmowa sprzedażowa – wzór
- szybkie zbudowanie relacji
- metakomunikat ze zwrotnym OGP
- emocjonalna prezentacja oferty + slajdy
- techniki odpowiedzi na obiecuje (cenowe + pandemia)
- finalizacja
- Metody ożywienia lida po zakończonym procesie pozyskania zdalnego
Po szkoleniu uczestnik otrzymuje:
- certyfikat ukończenia szkolenia
- dwa kody do pobrania dowolnych audiobooków
- książkę “Techniki Sprzedaży Zdalnej”
Trener
Adam Szaran
Menedżer sprzedaży i handlowiec i od wielu lat trener biznesu.
Ekspert TVN BiŚ oraz DD TVN. Prowadzi autorski program o tematyce sprzedażowej w telewizji Biznes 24. Prowadził też audycje tematyczne w lokalnych rozgłośniach radiowych, wykładał w Akademii Telewizyjnej TVP.
Dyplomowany coach i trener biznesu. Prowadził działania dla takich marek jak: Adidas, Reebok, Levi’s, Lotos, Vox, Agora, ING, Belvedere, Komfort, Impel, Zepter, Thalgo, Milwaukee. Szkolił zespoły sprzedażowe i obsługi klienta w wielu krajach Europy jak i w USA. Swoje szkolenia prowadził w prawie każdej branży.
Jego artykuły ukazują się w czasopismach „Nowa Sprzedaż”, „OOH Magazine” i „As Sprzedaży”. Autor i współautor wielu publikacji w formie audiobooków (m.in. Storytelling, Psychotechniki w przyjęciu reklamacji, Presonal Branding) oraz bestsellerowych książek (Techniki sprzedaży zdalnej, Techniki Obrony Ceny, Element twórczy i Shut up!). Występował jako aktor w spektaklach teatralnych kierowanych do biznesu.
Na co dzień spotkać go można na salach szkoleniowych gdzie prowadzi warsztaty, na konferencjach i spotkaniach firmowych.
Szkolenie może zostać zrealizowane dla Twojej firmy.
Możliwa jest modyfikacja programu w zależności od potrzeb. Daj znać a przygotujemy ofertę