Strona główna / Szkolenia / Technika rozwijania sprzedaży
Technika rozwijania sprzedaży - pozyskanie nowego klienta i stymulowanie stałego
szkolenie jednodniowe
O Szkoleniu
Niezależnie od rzeczywistości rynkowej czy akurat jesteśmy na fali czy może rynek spowalnia – my zwykle mamy za zadanie powiększanie wyników sprzedaży. Z perspektywy przedstawiciela handlowego są dwie strategie, które pozwalają na realizację celu: powiększanie sprzedaż u dotychczasowego klienta (zwiększanie volumenu lub przez poszerzenie koszyka produktów) lub zdobywanie nowych klientów. W obu przypadkach nasze działanie opiera się na przekonaniu klienta, że warto zrobić dla nas miejsce kosztem konkurencji. Nie ma przecież wolnych klientów, oni zawsze z kimś współpracują i mają swoje schematy działania. Sama dobra oferta nie wystarczy, do pokonania jest jeszcze bariera psychologiczna istniejąca w kliencie opierająca się o switching cost. Dlatego właśnie powiększanie sprzedaży w takich warunkach wynika ze starannie zaplanowanej strategii i wysokich kompetencji. Szkolenie jest odpowiedzią na tą potrzebę.
Szkolenie dla:
- liderów zespołu handlowego,
- dyrektorów sprzedaży,
- kierowników regionalnych,
- KAM,
- właścicieli firm
Po szkoleniu uczestnicy:
- Będą świadomie prowadzili do budzenia się potrzeby w kliencie
- Będą potrafili prezentować ofertę w sposób wzbudzający emocje
- Będą sobie radzili z barierami i obiekcjami
- Będą umieli odpowiadać na zarzuty cenowe
- Będą znali techniki finalizacji
Szczegóły szkolenia
Data szkolenia
28.03.2025r.
Godziny szkolenia
9:00-16:00
Miejsce
Warszawa
Trener
Adam Szaran
Opiekun szkolenia
Katarzyna Szaran
W pakiecie szkolenia:
- lunch
- przerwy kawowe
- materiały piśmiennicze
- książka
- certyfikat uczestnictwa
Cena netto:
1000.00
Poznaj program szkolenia
1. Mentalne założenia strategiczne
– Średnia rynkowa
– Rezyliencja
– Czyszczenie przekonań
2. Strategia budzenia potrzebę (zmiany dostawcy lub nowych produktów od dotychczasowego)
– Proces budzący potrzebę
– Warunki kluczowe
3. Pokonywanie pierwszych barier
– „Ja już mam”
– „Nie chcę”
– „Nie jestem zainteresowany”
– Elevator pitch I hak na otwarcie
– Wolność wyboru
4. Rozmowa prowadząca do wyłomu
– Metakomunikat
– Sekwencyjne pytania
– Hipoteza
– Technika FBI
– Góry do zmiany stanowiska
– Wzmacnianie poczucia relacji „CP”
5. Prezentacja oferty budująca przewagę
– Język vallue selling
– Metaprogram od-do
– Warsztat prezentacji oferty
6. Odpowiedź na obiekcje i zamknięcie
– Technika obrony ceny Aikido
– Finalizacja w oparciu o 3 linie
Trener

Adam Szaran
Dyplomowany Coach, Hipnoterapeuta z międzynarodową certyfikacją i Trener Biznesu. Menedżer sprzedaży, handlowiec.
Szkolenie może zostać zrealizowane dla Twojej firmy.
Możliwa jest modyfikacja programu w zależności od potrzeb. Daj znać a przygotujemy ofertę
