Strona główna / Szkolenia

Szkolenia

Specjalizuję się w szkoleniu działów sprzedaży i obsługi klienta.

Połączenie konkretów z zakresu technik sprzedaży z elementami motywacji i poczuciem humoru daje efekt kalorycznego szkolenia, które podnosi wyniki sprzedaży i zadowolenia klienta. Szkolenia oparte są zawsze o specyfikę firmy zamawiającej a warsztaty prowadzone w oparciu o jej ofertę. Zobacz tematy szkoleń, daj znać a chętnie przygotujemy ofertę.

Tematy szkoleń

29.11.2024r.

Techniki Obrony Ceny

16.12.2024r.

Perswazyjna prezentacja publiczna. Sztuka wystąpień.

zamów szkolenie

Jak rozmawiać z kupcem? Strategie dla handlowców okiem kupca.

Zamów szkolenie

Rozmowa handlowa z elementami prospectingu

zamów szkolenie

Przejęcie klientów konkurencji

Zamów szkolenie

Telemarketing - skuteczna sprzedaż i obsługa klienta w rozmowie telefonicznej

Zamów szkolenie

Relator - techniki szybkiego pozyskiwania sympatii i budowania relacji z klientami

Zamów szkolenie

Rozmowa handlowa ze zdalnym pozyskaniem klienta. Standard Al Fianco Szaran

Zamów szkolenie

Prospecting – jak pozyskać nowego klienta – algorytmy i techniki

Zamów szkolenie

Modelowe badanie potrzeb - głęboka rozmowa z klientem tak by stworzyć pole do współpracy

Zamów szkolenie

Techniki Sprzedaży zdalnej. Jak sprzedawać przez telefon i wiadomości i pozyskiwać nowych klientów?

Zamów szkolenie

Profesjonalna Obsługa Klienta 2.0

Zamów szkolenie

Wprowadzanie podwyżek u stałych klientów. Utrzymanie klienta w czasie zmiany.

Zamów szkolenie

Motyw i akcja – czy sam motyw wystarczy ? Zmotywuj siebie i zespół i przełóż to na skuteczność sprzedażową

zamów szkolenie

Training on the Job - jak rozwijać zespół sprzedaży zarządzając nim?

Zamów szkolenie

Zarządzanie zespołami handlowymi w oparciu o koncepcję KAIZEN

Zrealizuj szkolenie szyte na miarę dla twojej firmy

Połączenie konkretów z zakresu technik sprzedaży z elementami motywacji i poczuciem humoru daje efekt kalorycznego szkolenia, które podnosi wyniki sprzedaży i zadowolenia klienta. Szkolenia oparte są zawsze o specyfikę firmy zamawiającej a warsztaty prowadzone w oparciu o jej ofertę. Zobacz tematy szkoleń, daj znać a chętnie przygotujemy ofertę.

Zaufali mi

Shopping Cart