Strona główna / Szkolenia

Szkolenia

Specjalizuję się w szkoleniu działów sprzedaży i obsługi klienta.

Połączenie konkretów z zakresu technik sprzedaży z elementami motywacji i poczuciem humoru daje efekt kalorycznego szkolenia, które podnosi wyniki sprzedaży i zadowolenia klienta. Szkolenia oparte są zawsze o specyfikę firmy zamawiającej a warsztaty prowadzone w oparciu o jej ofertę. Zobacz tematy szkoleń, daj znać a chętnie przygotujemy ofertę.

Tematy szkoleń

05.04.2024

Training on the Job

7-8.03.2024

Perswazyjna prezentacja publiczna. Sztuka wystąpień.

08.04.2024

Przejęcie klientów konkurencji

Zamów szkolenie

Rozmowa handlowa z elementami prospectingu

Zamów szkolenie

Zarządzanie zespołami handlowymi w oparciu o koncepcję KAIZEN

Zamów szkolenie

Telemarketing - skuteczna sprzedaż i obsługa klienta w rozmowie telefonicznej

Zamów szkolenie

Relator

Zamów szkolenie

Rozmowa handlowa ze zdalnym pozyskaniem klienta. Standard Al Fianco Szaran

Zamów szkolenie

Prospecting – jak pozyskać nowego klienta – algorytmy i techniki

Zamów szkolenie

Modelowe badanie potrzeb

Zamów szkolenie

Techniki Sprzedaży zdalnej.

Zamów szkolenie

Profesjonalna Obsługa Klienta 2.0

Zamów szkolenie

Wprowadzanie podwyżek u stałych klientów. Utrzymanie klienta w czasie zmiany.

Zamów szkolenie

Motivazione – odkryj swój wewnętrzny motyw i przełóż go na skuteczność sprzedażową

Zamów szkolenie

Techniki Obrony Ceny

Zrealizuj szkolenie szyte na miarę dla twojej firmy

Połączenie konkretów z zakresu technik sprzedaży z elementami motywacji i poczuciem humoru daje efekt kalorycznego szkolenia, które podnosi wyniki sprzedaży i zadowolenia klienta. Szkolenia oparte są zawsze o specyfikę firmy zamawiającej a warsztaty prowadzone w oparciu o jej ofertę. Zobacz tematy szkoleń, daj znać a chętnie przygotujemy ofertę.

Zaufali mi

Shopping Cart