Strona główna / Szkolenia / Nazwa szkolenia

Nazwa szkolenia

Żeby sprzedawać skutecznie handlowiec potrzebuje zadbać o dwa wektory: narzędzia (techniki, strategie) i motywację.

Dla kogo jest to szkolenie?

Żeby sprzedawać skutecznie handlowiec potrzebuje zadbać o dwa wektory: narzędzia (techniki, strategie) i motywację.
Wielu handlowców ma umiejętności sprzedażowe. One przychodzą z doświadczeniem, przeczytaną książką, odbytym kursem.
Problem coraz częściej leży gdzie indziej: wielu handlowcom już się po prostu nie chce sprzedawać.

Od ponad roku życie handlowca znacznie się zmieniło. Zmieniły się spotkania z klientami, zmieniła się ich konwencja, ilość. Zmienił się sposób budowania relacji, kontakt. Wielu handlowców weszło w fazę zmęczenia. Czy jestem w stanie odnaleźć w pracy handlowca jeszcze radość? 

Co zrobić by odczuwać motywację? Co mnie tak naprawdę motywuje? Czym jest i jak dbać o determinację? Jakie są niezbędne drogi i kroki odkrycie tego co nas motywuje, determinuje i sprawia, że osiągamy cele? I jak tą całą wiedzę przełożyć na sprzedaż?

Po szkoleniu uczestnik:

  • poprzez odkrycie motywu wewnętrznego wzmocni swoje działania sprzedażowe
  • dzięki testowi talentów pozna, które 5 talentów znajdują się w jego TOP
  • opracuje swój rys „why”, który posłuży mu w prezentacji własnej osoby podczas spotkań handlowych
  • istnieje możliwość wykupienia po tym szkoleniu dodatkowego coachingu z Dominiką Kowalską – do 60 min – w celu indywidualnych konsultacji dotyczących raportu Silnych Stron Instytutu Gallupa w cenie 490 zł netto

Szczegóły szkolenia

Data szkolenia

Do ustalenia

Godziny szkolenia

Do ustalenia

Miejsce

Wskazuje zleceniodawca

Trener

Adam Szaran

Opiekun szkolenia

Katarzyna Szaran

W pakiecie szkolenia:

  • dojazd na wyznaczone miejsce
  • certyfikaty ukończenia szkolenia
  • materiały piśmiennicze
  • książka lub audiobook

Poznaj program szkolenia

Program szkolenia: 
1. Motivazione – wprowadzenie do koncepcji wewnętrznej motywacji 

  • koncepcje motywacji
  • motyw i akcja)
  • drogi odkrycia motywu wewnętrznego

MOTIVAZIONE to koncepcja w której działanie i zaangażowanie jest zależne od odkrycia swojego wewnętrznego motywu. Czym jest prawdziwa, wewnętrzna motywacja, jak ją odkryć, co to zmienia w codzienności handlowej?

2. Cztery drogi odkrycia wewnętrznej motywacji 

  • poruszenia
  • talenty
  • strach
  • wzruszenia

Podczas tego modułu uczestnicy przejdą z trenerami drogę odkrycia swojego wewnętrznego motywu. Na drugim etapie, motyw wewnętrzny odkrywamy poprzez drogę naszych talentów. Uczestnicy przed szkoleniem wykonają test talentów Instytutu Gallupa (pełen test 34 talentów) a podczas tego modułu otrzymają interpretację wyników.

3. Sformułowanie powodu wewnętrznego i przyłożenie go do życia handlowego 

  • nazwij swój wewnętrzny powód
  • określ swój rys handlowy

Podczas tego modułu handlowcy nazwą swój wewnętrzny motyw i na podstawie motywu określą swój rys handlowy, swoje handlowe „dlaczego”.

4. Podtrzymanie motywacji i determinacja – kroki milowe 

  • pamiętaj o sensie
  • pomiędzy chcę – nie chcę i pragnę
  • im dalej tym bliżej
  • cognoscere te ipsum
  • dwa psy
  • dwa równe skoki

Podczas tego modułu będziemy rozmawiać o utrzymaniu motywacji wewnętrznej w procesie osiągania celów sprzedażowych i osobistych oraz o zasadach utrzymania determinacji w działaniu

Trener

Adam Szaran

Menedżer sprzedaży i handlowiec i od wielu lat trener biznesu.

Ekspert TVN BiŚ oraz DD TVN. Prowadzi autorski program o tematyce sprzedażowej w telewizji Biznes 24. Prowadził też audycje tematyczne w lokalnych rozgłośniach radiowych, wykładał w Akademii Telewizyjnej TVP. 

Dyplomowany coach i trener biznesu. Prowadził działania dla takich marek jak: Adidas, Reebok, Levi’s, Lotos, Vox, Agora, ING, Belvedere, Komfort, Impel, Zepter, Thalgo, Milwaukee. Szkolił zespoły sprzedażowe i obsługi klienta w wielu krajach Europy jak i w USA. Swoje szkolenia prowadził w prawie każdej branży. 

Jego artykuły ukazują się w czasopismach „Nowa Sprzedaż”, „OOH Magazine” i „As Sprzedaży”. Autor i współautor wielu publikacji w formie audiobooków (m.in. Storytelling, Psychotechniki w przyjęciu reklamacji, Presonal Branding) oraz bestsellerowych książek (Techniki sprzedaży zdalnej, Techniki Obrony Ceny, Element twórczy i Shut up!). Występował jako aktor w spektaklach teatralnych kierowanych do biznesu. 

Na co dzień spotkać go można na salach szkoleniowych gdzie prowadzi warsztaty, na konferencjach i spotkaniach firmowych.  

Szkolenie może zostać zrealizowane dla Twojej firmy.

Możliwa jest modyfikacja programu w zależności od potrzeb. Daj znać a przygotujemy ofertę

Shopping Cart