Strona główna / Szkolenia / Nazwa szkolenia
Nazwa szkolenia
Żeby sprzedawać skutecznie handlowiec potrzebuje zadbać o dwa wektory: narzędzia (techniki, strategie) i motywację.
Dla kogo jest to szkolenie?
Żeby sprzedawać skutecznie handlowiec potrzebuje zadbać o dwa wektory: narzędzia (techniki, strategie) i motywację.
Wielu handlowców ma umiejętności sprzedażowe. One przychodzą z doświadczeniem, przeczytaną książką, odbytym kursem.
Problem coraz częściej leży gdzie indziej: wielu handlowcom już się po prostu nie chce sprzedawać.
Od ponad roku życie handlowca znacznie się zmieniło. Zmieniły się spotkania z klientami, zmieniła się ich konwencja, ilość. Zmienił się sposób budowania relacji, kontakt. Wielu handlowców weszło w fazę zmęczenia. Czy jestem w stanie odnaleźć w pracy handlowca jeszcze radość?
Co zrobić by odczuwać motywację? Co mnie tak naprawdę motywuje? Czym jest i jak dbać o determinację? Jakie są niezbędne drogi i kroki odkrycie tego co nas motywuje, determinuje i sprawia, że osiągamy cele? I jak tą całą wiedzę przełożyć na sprzedaż?
Po szkoleniu uczestnik:
- poprzez odkrycie motywu wewnętrznego wzmocni swoje działania sprzedażowe
- dzięki testowi talentów pozna, które 5 talentów znajdują się w jego TOP
- opracuje swój rys „why”, który posłuży mu w prezentacji własnej osoby podczas spotkań handlowych
- istnieje możliwość wykupienia po tym szkoleniu dodatkowego coachingu z Dominiką Kowalską – do 60 min – w celu indywidualnych konsultacji dotyczących raportu Silnych Stron Instytutu Gallupa w cenie 490 zł netto
Szczegóły szkolenia
Data szkolenia
Do ustalenia
Godziny szkolenia
Do ustalenia
Miejsce
Wskazuje zleceniodawca
Trener
Adam Szaran
Opiekun szkolenia
Katarzyna Szaran
W pakiecie szkolenia:
- dojazd na wyznaczone miejsce
- certyfikaty ukończenia szkolenia
- materiały piśmiennicze
- książka lub audiobook
Poznaj program szkolenia
Program szkolenia:
1. Motivazione – wprowadzenie do koncepcji wewnętrznej motywacji
- koncepcje motywacji
- motyw i akcja)
- drogi odkrycia motywu wewnętrznego
MOTIVAZIONE to koncepcja w której działanie i zaangażowanie jest zależne od odkrycia swojego wewnętrznego motywu. Czym jest prawdziwa, wewnętrzna motywacja, jak ją odkryć, co to zmienia w codzienności handlowej?
2. Cztery drogi odkrycia wewnętrznej motywacji
- poruszenia
- talenty
- strach
- wzruszenia
Podczas tego modułu uczestnicy przejdą z trenerami drogę odkrycia swojego wewnętrznego motywu. Na drugim etapie, motyw wewnętrzny odkrywamy poprzez drogę naszych talentów. Uczestnicy przed szkoleniem wykonają test talentów Instytutu Gallupa (pełen test 34 talentów) a podczas tego modułu otrzymają interpretację wyników.
3. Sformułowanie powodu wewnętrznego i przyłożenie go do życia handlowego
- nazwij swój wewnętrzny powód
- określ swój rys handlowy
Podczas tego modułu handlowcy nazwą swój wewnętrzny motyw i na podstawie motywu określą swój rys handlowy, swoje handlowe „dlaczego”.
4. Podtrzymanie motywacji i determinacja – kroki milowe
- pamiętaj o sensie
- pomiędzy chcę – nie chcę i pragnę
- im dalej tym bliżej
- cognoscere te ipsum
- dwa psy
- dwa równe skoki
Podczas tego modułu będziemy rozmawiać o utrzymaniu motywacji wewnętrznej w procesie osiągania celów sprzedażowych i osobistych oraz o zasadach utrzymania determinacji w działaniu
Trener
Adam Szaran
Menedżer sprzedaży i handlowiec i od wielu lat trener biznesu.
Ekspert TVN BiŚ oraz DD TVN. Prowadzi autorski program o tematyce sprzedażowej w telewizji Biznes 24. Prowadził też audycje tematyczne w lokalnych rozgłośniach radiowych, wykładał w Akademii Telewizyjnej TVP.
Dyplomowany coach i trener biznesu. Prowadził działania dla takich marek jak: Adidas, Reebok, Levi’s, Lotos, Vox, Agora, ING, Belvedere, Komfort, Impel, Zepter, Thalgo, Milwaukee. Szkolił zespoły sprzedażowe i obsługi klienta w wielu krajach Europy jak i w USA. Swoje szkolenia prowadził w prawie każdej branży.
Jego artykuły ukazują się w czasopismach „Nowa Sprzedaż”, „OOH Magazine” i „As Sprzedaży”. Autor i współautor wielu publikacji w formie audiobooków (m.in. Storytelling, Psychotechniki w przyjęciu reklamacji, Presonal Branding) oraz bestsellerowych książek (Techniki sprzedaży zdalnej, Techniki Obrony Ceny, Element twórczy i Shut up!). Występował jako aktor w spektaklach teatralnych kierowanych do biznesu.
Na co dzień spotkać go można na salach szkoleniowych gdzie prowadzi warsztaty, na konferencjach i spotkaniach firmowych.
Szkolenie może zostać zrealizowane dla Twojej firmy.
Możliwa jest modyfikacja programu w zależności od potrzeb. Daj znać a przygotujemy ofertę