Strona główna / Szkolenia / Relator

Relator

Sympatia i zaufanie

Dla kogo jest to szkolenie?

Wszystkie narzędzia i techniki, którymi posługuje się handlowiec mają sens i działają tylko wtedy, gdy klient handlowca lubi i mu ufa.

Sympatia i zaufanie to najważniejszy faktor w pracy sprzedażowej, bez którego długofalowa (a nawet krótkofalowa) sprzedaż jest niemożliwa. Kupujemy bowiem tylko i wyłącznie od osób budzących naszą sympatię oraz od takich, których darzymy naszym zaufaniem.

Istnieje przekonanie, że trzeba budować relacje. Wszakże sympatia i zaufanie to efekt dobrze zbudowanych relacji. Przełożeni mówią więc do handlowca bardzo często: buduj relacje. Podczas rekrutacji chcą sprawdzić, czy jego nastawienie i charakter są relacyjne. Istnieje tylko jeden problem – nie mówią jak to zrobić. A handlowiec, przekonany, że relacje bierze się z lat obsługi i bycia przy kliencie, jest jaki jest. W stronę budowania relacji nie robi nic, bo nie wie, że można, całkowicie polegając na swojej otwartości, chęci pomocy, charakterze, przypadku itp.
To prawda, że relacje buduje się latami. Dopiero egzamin czasu wskazuje zwycięzców i przegranych. Gdy jednak handlowiec ma zadanie pozyskania nowego klienta i wchodzi na swoją pierwszą wizytę handlową, czas i dokonania z nim związane nie grają po jego stronie. Sympatia i zaufanie muszą zostać zbudowane szybko. Czy istnieją metody, dzięki którym ktoś nam zaufa w ciągu 5 minut. Czy może ktoś nas polubić w ciągu 30 sekund? Oczywiście, że istnieją. Nauczycie się ich podczas tego szkolenia.

Poznaj program szkolenia

Program szkolenia:
1. Krótka historia sprzedaży relacyjnej w Polsce

  • produkt i dostępność
  • mechanizm jakości
  • jakość relacji

2. Teoria zewnętrzności i relacje

  • relacyjność “wewnętrzna”
  • relacyjność “zewnętrzna”
  • korelacja relacyjności – równowaga pomiędzy tym co można szybko a tym co szybko się nie da
  • techniki szybkiego budowania relacji

3. Szybkie metody “dowodzenia przyjaźni” -werbalne techniki szybkiego budowania relacji

  • zastopuj negatywne myśli klienta – komunikuj swoje emocje
  • umiejętnie powiedz, że jest dla Ciebie ważny
  • analityczne dowartościowanie
  • zerwanie maski doskonałości
  • metakomunikat i jego zastosowanie w szybkim budowaniu relacji

4. Pozawerbalne metody szybkiego wzbudzania sympatii

  • odzwierciedlenie i prowadzenie
  • manifestacja osobowości otwartej – wpływanie na pierwsze wrażenie

5. Biznesowy savoir vivre relacyjności

  • zachowania przyjmowane za poprawne relacyjnie
  • zachowania burzące relacyjność

Cena obejmuje:

  • książkę Element Twórczy
  • certyfikat ukończenia szkolenia

Szczegóły szkolenia

Data szkolenia

Do ustalenia

Godziny szkolenia

Do ustalenia

Miejsce

Wskazuje zleceniodawca

Trener

Adam Szaran

Opiekun szkolenia

Katarzyna Szaran

Podczas szkolenia:

  • dojazd na wyznaczone miejsce
  • certyfikaty ukończenia szkolenia
  • materiały piśmiennicze
  • książka lub audiobook

Trener

Adam Szaran

Menedżer sprzedaży i handlowiec i od wielu lat trener biznesu.

Ekspert TVN BiŚ oraz DD TVN. Prowadzi autorski program o tematyce sprzedażowej w telewizji Biznes 24. Prowadził też audycje tematyczne w lokalnych rozgłośniach radiowych, wykładał w Akademii Telewizyjnej TVP. 

Dyplomowany coach i trener biznesu. Prowadził działania dla takich marek jak: Adidas, Reebok, Levi’s, Lotos, Vox, Agora, ING, Belvedere, Komfort, Impel, Zepter, Thalgo, Milwaukee. Szkolił zespoły sprzedażowe i obsługi klienta w wielu krajach Europy jak i w USA. Swoje szkolenia prowadził w prawie każdej branży. 

Jego artykuły ukazują się w czasopismach „Nowa Sprzedaż”, „OOH Magazine” i „As Sprzedaży”. Autor i współautor wielu publikacji w formie audiobooków (m.in. Storytelling, Psychotechniki w przyjęciu reklamacji, Presonal Branding) oraz bestsellerowych książek (Techniki sprzedaży zdalnej, Techniki Obrony Ceny, Element twórczy i Shut up!). Występował jako aktor w spektaklach teatralnych kierowanych do biznesu. 

Na co dzień spotkać go można na salach szkoleniowych gdzie prowadzi warsztaty, na konferencjach i spotkaniach firmowych.  

Szkolenie może zostać zrealizowane dla Twojej firmy.

Możliwa jest modyfikacja programu w zależności od potrzeb. Daj znać a przygotujemy ofertę

Shopping Cart