Strona główna / Szkolenia / Rekrutacja, wdrożenie i rozwój handlowców

Rekrutacja, Wdrożenie i Rozwój Handlowców

szkolenie jednodniowe

O Szkoleniu

Jeszcze 20 lat temu ludzie byli wdzięczni za to jeśli dostali umowę o pracę a po przydzieleniu zadania sami szukali sposobów na jego realizację. Dziś jest zupełnie inna rzeczywistość gdzie bez odpowiedniego modelu wdrażania i ciągłego kształcenia pracowników sprzedaży niewiele da się osiągnąć. 
 
Potrzebujemy odpowiednich kompetencji by zarządzać i rozwijać “młody narybek” tak by był zmotywowany i przynosił wyniki. Szkolenie rozwija role lidera i daje narzędzia do rekrutacji, wdrożenia i rozwoju pracowników sprzedaży.




Po szkoleniu uczestnicy:

  • Będą mieli narzędzie do prowadzenia skutecznej rozmowy rekrutacyjnej
  • Będą wiedzieli jak zaplanować i przeprowadzić wdrożenie
  • Będą wiedzieli które narzędzia zarządzania przekładają się na kształtowanie postawy
  • Będą znali metodę rozwoju „On the job treaning” 
  • Będą potrafili stosować metody Coachingowe




Po szkoleniu uczestnicy:

  • Będą świadomie prowadzili do budzenia się potrzeby w kliencie
  • Będą potrafili prezentować ofertę w sposób wzbudzający emocje
  • Będą sobie radzili z barierami i obiekcjami
  • Będą umieli odpowiadać na zarzuty cenowe 
  • Będą znali techniki finalizacji

Szczegóły szkolenia

Data szkolenia

16.05.2025r.

Godziny szkolenia

9:00-16:00

Miejsce

Warszawa

Trener

Adam Szaran

Opiekun szkolenia

Katarzyna Szaran

W pakiecie szkolenia:

  • lunch
  • przerwy kawowe
  • materiały piśmiennicze
  • książka
  • certyfikat uczestnictwa

Cena netto:

1200.00

Poznaj program szkolenia

1. Baza kompetencji Lidera – inspirowanie i wpływ na postawy

Lider to człowiek, który ma rozwijać innych. To powoduje, że pracownicy czują, że każdego dnia są lepsi a to w konsekwencji wpływa na poziom lojalności i efekty sprzedażowe. Móc rozwijać innych to zaszczyt i przywilej i warto to rozumieć. Punktem wyjściowym do pracy rozwojowej jest dobre wprowadzenie pracownika i podstawowe zasady zarządzania, które tworzą tzw. „Punkty odwoławcze”. O różnicach między pracownikami i o ich potrzebach, o rolach lidera i zasadach zarządzania, które pomogą w kształtowaniu postaw – w tym module.

  • Średnia i pokolenia
  • Rezyliencja
  • Odpowiedzialność i odwaga
  • Kształtowanie postawy – punkty odwoławcze 
  • Delegowanie i integracja z zasadami (2 narzędzia)
  • 3 role lidera
  • 4 typy pracowników

2. Rekrutacja i wdrożenie pracownika sprzedaży

W obecnej rzeczywistości rynkowej trzeba liczyć się z koniecznością solidnego wdrożenia i rozwoju pracowników, którzy dołączają do zespołu handlowego. Mamy ambitne zadania bo po pierwsze trzeba wybrać odpowiedni „materiał” a po drugie ustalić obszary wdrożenia i jeszcze dotrzeć w maksymalnie, krótkim czasie do etapu pełnej efektywności pracownika. Potrzebujemy do tego prostych i skutecznych narzędzi. Konkretne narzędzia i plan to cel tego modułu.

  • Koło wizyty handlowej
  • Potrzeby szkoleniowe (metoda oznaczania na wykresie)
  • Praca na sali szkoleniowej (mini szkolenia, budowa modułów, wzrok, postawa)
  • Metoda kompetencyjna w rekrutacji – jak dobrze sprawdzić kandydata
  • Tworzenie profilu z uczestnikami
  • Sprawdzanie profilu kandydata
  • Wzór na wdrożenie
  • Zasady i prowadzenie wdrożenia

3. Treaning on the job – praca rozwojowa i wdrożeniowa z handlowcem w terenie

Praca w terenie musi być zaplanowana i przeprowadzona wg ściśle określonego planu (wynika z wdrożenia lub potrzeb ustalanych zgodnie ze wzorcem z poprzedniego modułu). Systematyczna praca rozwojowa sprawia, że ludzie czują realne wsparcie i zaangażowanie przełożonego. Lider potrzebuje tylko odpowiedniego wzorca takiej pracy i narzędzi do prowadzenia rozmów z pracownikami.

  • Zapowiedź pracy 1:1
  • Ustalanie celu przed każdą wizytą (w kontekście analizy)
  • Schemat informacji zwrotnej
  • Przyjęcie rzeczy do wdrożenia
  • Ćwiczenia

4. Coachingowe formy wsparcia 

Coaching to specyficzna forma rozwoju ludzi gdzie skłaniamy ich przez odpowiednie pytania do samodzielnego wyciągania wniosków. Ma to rolę edukacyjną bo uczy samodzielnego rozwoju ale jest też sposobem na sytuacje w których kierownik nie ma już zasobu nowych technik, które mógłby transferować a jednak dalej dostarcza rozwoju. By stosować coaching wystarczą narzędzia.

  • Grow 
  • Gold 
  • Ćwiczenia

Trener

Adam Szaran

Dyplomowany Coach, Hipnoterapeuta z międzynarodową certyfikacją i Trener Biznesu. Menedżer sprzedaży, handlowiec.

Jedyny trener sprzedaży prowadzący autorski program na ogólnopolskiej antenie telewizji BIZNES24. Przez 13 lat tworzył markę szkoleniową Al Fianco Partners. 
 
Ekspert TVN BiŚ oraz DD TVN. Wraz z żoną Katarzyną Szaran prowadzi autorski program o sprzedaży, rozwoju i motywacji „Pan i Pani Szaran o rozwoju” w telewizji Biznes 24 gdzie 12x w tygodniu emitowany jest program. Prowadził też audycje tematyczne w lokalnych rozgłośniach radiowych, wykładał w Akademii Telewizyjnej TVP. 
 
Szkolił zespoły sprzedażowe i obsługi klienta w wielu krajach Europy jak i w USA. Swoje szkolenia prowadził w prawie każdej branży. 
 
Jego artykuły ukazują się w czasopismach „Nowa Sprzedaż”, „OOH Magazine”, „Marketer+”,„As Sprzedaży” i “Estate Magazin”. Autor i współautor wielu publikacji w formie audiobooków (m.in. Storytelling, Psychotechniki w przyjęciu reklamacji, Presonal Branding) oraz bestsellerowych książek (Techniki sprzedaży zdalnej, Techniki Obrony Ceny, Element twórczy i Shut up!). Występował jako aktor w spektaklach teatralnych kierowanych do biznesu. 
 
Na co dzień spotkać go można na salach szkoleniowych gdzie prowadzi warsztaty, na konferencjach i spotkaniach firmowych z wykładami i power speech.

Szkolenie może zostać zrealizowane dla Twojej firmy.

Możliwa jest modyfikacja programu w zależności od potrzeb. Daj znać a przygotujemy ofertę

Shopping Cart