Strona główna / Szkolenia / Przejęcie klientów konkurencji
Przejęcie klientów konkurencji
szkolenie jednodniowe
Dla kogo jest to szkolenie?
Nasza baza klientów jest jak mur, który każdego dnia z jednej strony się kruszy a z drugiej należy go regularnie budować.
Klienci czasami odchodzą i trzeba szukać nowych a czasami po prostu mamy cały czas potencjał do tego by było ich coraz więcej. Tak czy inaczej na ustabilizowanym rynku nie ma klientów, których ktoś już by nie obsługiwał. Dlatego właśnie nasze perspektywy rozwojowe silnie powiązane są z umiejętnością przejmowania klientów. By to było możliwe trzeba znać efektywną strategię i mieć określone umiejętności. Na szkoleniu zaplanowaliśmy wszystko co potrzebne.
Czego handlowcy się nauczą?
- znajdować potencjalnych klientów i pracować prospectingowo w świecie on-line
- wykorzystywać telefon, mail i komunikatory do prowadzenia skutecznej, pierwszej rozmowy z potencjalnym klientem (wzbudzenie ciekawości i umówienie sprzedażowej rozmowy zdalnej)
- jak przeprowadzić właściwą rozmowę sprzedażową za pomocą narzędzi zdalnych (zoom, skype)
- stosować różne warianty prowadzenia rozmowy zdalnej
- odpowiadać na obiekcje cenowe i obiekcje związane z okolicznościami pandemii i kryzysu
Szczegóły szkolenia
Data szkolenia
08.04.2024
Godziny szkolenia
9:00 - 15:30
Miejsce
Warszawa
Trener
Adam Szaran
Opiekun szkolenia
Katarzyna Szaran
Cena obejmuje:
- dojazd na wyznaczone miejsce
- certyfikaty ukończenia szkolenia
- materiały piśmiennicze
- książka lub audiobook
Cena netto za osobę:
980.00 zł
Poznaj program szkolenia
Program szkolenia:
- Skuteczne strategie mentalne
- strategia filtrowania rzeczywistości
- strategia pozytywnego nastawienia
- strategia umiejętności
- Strategia pozyskania klienta
- Etapy pozyskania klienta
- Warunki kluczowe
- Pierwszy kontakt z klientem – rozmowa otwierająca (telefon i bezpośrednio)
- Wzór rozmowy telefonicznej pozyskującej
- zasada powodu
- biały wywiad
- elevator pitch + dowód
- hak na uwagę
- umowa tak/nie + wolny wybór
- umówienie rozmowy właściwej lub rozmowa właściwa tu i teraz
- bariera
- Techniki budowania relacji z potencjalnym klientem
- szybkie zbudowanie relacji
- Dostrojenie
- Rozbrajanie
- Rozmowa sekwencyjna prowadząca do wyłomu
- Metakomunikat
- Sekwencyjne badanie potrzeb
- Kontraktowanie
- Technika FBI
- Wyjaśnianie
- Prezentacja oferty budująca przewagę
- Język vallue selling
- Metaprogram od-do
- Warsztat prezentacji oferty
Po szkoleniu uczestnik otrzymuje:
- certyfikat ukończenia szkolenia
- Kod do pobrania audiobooka
- książkę
Trener
Adam Szaran
Menedżer sprzedaży i handlowiec i od wielu lat trener biznesu.
Ekspert TVN BiŚ oraz DD TVN. Prowadzi autorski program o tematyce sprzedażowej w telewizji Biznes 24. Prowadził też audycje tematyczne w lokalnych rozgłośniach radiowych, wykładał w Akademii Telewizyjnej TVP.
Dyplomowany coach i trener biznesu. Prowadził działania dla takich marek jak: Adidas, Reebok, Levi’s, Lotos, Vox, Agora, ING, Belvedere, Komfort, Impel, Zepter, Thalgo, Milwaukee. Szkolił zespoły sprzedażowe i obsługi klienta w wielu krajach Europy jak i w USA. Swoje szkolenia prowadził w prawie każdej branży.
Jego artykuły ukazują się w czasopismach „Nowa Sprzedaż”, „OOH Magazine” i „As Sprzedaży”. Autor i współautor wielu publikacji w formie audiobooków (m.in. Storytelling, Psychotechniki w przyjęciu reklamacji, Presonal Branding) oraz bestsellerowych książek (Techniki sprzedaży zdalnej, Techniki Obrony Ceny, Element twórczy i Shut up!). Występował jako aktor w spektaklach teatralnych kierowanych do biznesu.
Na co dzień spotkać go można na salach szkoleniowych gdzie prowadzi warsztaty, na konferencjach i spotkaniach firmowych.
Szkolenie może zostać zrealizowane dla Twojej firmy.
Możliwa jest modyfikacja programu w zależności od potrzeb. Daj znać a przygotujemy ofertę