Strona główna / Szkolenia / Prospecting - jak pozyskać nowego klienta - algorytmy i techniki
Prospecting - jak pozyskać nowego klienta - algorytmy i techniki
Poszukiwanie i otwieranie nowych klientów
Dla kogo jest to szkolenie?
Skuteczne, nieustanne, fanatyczne poszukiwanie i otwieranie nowych klientów – to faktor który odróżnia dobrych handlowców od gwiazd, najlepszych.
Na rynku kryzysowym to umiejętność poszukiwania i otwierania nowego klienta zapewnia:
- ciągłość biznesu
- poczucie bezpieczeństwa
- przewagę konkurencyjną
Z drugiej zaś strony działania prospectingowe to działania, które przez handlowców uważane są za najbardziej uciążliwe, nudne, dołujące i demotywujące.
Wymagają bowiem konkretnych umiejętności i nastawienia, którego handlowcy zazwyczaj nie mają.
Zapraszamy na jedno z naszych ulubionych szkoleń, które od lat prowadzimy w formie szkoleń wewnętrznych. Szkolenie sprawdzone, wypróbowane przez handlowców wielu firm. Szkolenie, które zwraca się kilkukrotnie. Tym razem w formie szkolenia otwartego.
Po szkoleniu handlowiec będzie:
- zdawał sobie sprawę z tego jak ważne i kluczowe są działania prospectingowe
- miał odpowiednie nastawienie i podejście do działań związanych z poszukiwaniem nowych klientów
- wiedział jakie działania do jakich grup potencjalnych klientów są najefektywniejsze
- posługiwał się umiejętnościami związanymi z umówieniem spotkania handlowego z prospectem
- wykorzystywał skutecznie elevator pitch, zimny wywiad, słowa kluczowe w umówieniu spotkania drogą telefoniczną i mailową
- posługiwał się technikami „wejścia z buta” w celu otworzenia nowej rozmowy handlowej
- wykorzystywał nowoczesne narzędzia (Lushya, Email Hunter) do efektywnego nawiązywania kontaktu z prospectem w social sellingu.
Szczegóły szkolenia
Data szkolenia
Do ustalenia
Godziny szkolenia
Do ustalenia
Miejsce
Wskazuje zleceniodawca
Trener
Adam Szaran
Opiekun szkolenia
Katarzyna Szaran
- dojazd na wyznaczone miejsce
- certyfikaty ukończenia szkolenia
- materiały piśmiennicze
- książka lub audiobook
Poznaj program szkolenia
Program szkolenia:
- Prospecting to mentalność. Strategie mentalne zwiększające skuteczność prospectingową
- Handlowiec – supergwiazda
- Ilość klientów a wynik sprzedażowy
- Zasada przesunięcia w czasie
- Zasada 30
- Zasada 90
- Zasada 10 do 1
- Prospecting to cyfry. Definicja profilu klienta w perspektywie celu sprzedażowego
- Cel sprzedażowy
- Profil klienta
- Projektowanie działań
- Monitorowanie działań
- Prospecting to działania na umiejętnościach
- Pozyskiwanie klienta i umówienie spotkania z klientem przez telefon
- Schemat rozmowy ozyskującej spotkanie właściwe
- biały wywiad
- słowa perswazyjne
- elevaor pitch + dowód
- taktyka wolności
- pozorny wybor +zajętość
- Pozyskiwanie klienta i umówienie spotkania drogą mailową
- struktura maila
- przerzucenie na maila kontaktu Linkedin
- Lushia i inne narzędzia pozyskania kontaktu
- Pozyksanie spotkania handlowego podczas „wizyty z buta”
- struktura „z buta”
- techniki umówienia
- Przechodzenie „bariery sekretariatu”
- polecenie
- „SKCP4″
- panda
- Pozyskiwanie klienta i umówienie spotkania z klientem przez telefon
- Prospecting to szukanie i wykorzystanie okazji
- Sytuacje networkingowe
- struktura „zaczepki”
- maksymalnie dużo w 30 sek.
- Polecenia
- prośba o polecenie
- polecenie biznesowe
- nagroda za polecenie
- Sytuacje networkingowe
Trener

Adam Szaran
Menedżer sprzedaży i handlowiec i od wielu lat trener biznesu.
Ekspert TVN BiŚ oraz DD TVN. Prowadzi autorski program o tematyce sprzedażowej w telewizji Biznes 24. Prowadził też audycje tematyczne w lokalnych rozgłośniach radiowych, wykładał w Akademii Telewizyjnej TVP.
Dyplomowany coach i trener biznesu. Prowadził działania dla takich marek jak: Adidas, Reebok, Levi’s, Lotos, Vox, Agora, ING, Belvedere, Komfort, Impel, Zepter, Thalgo, Milwaukee. Szkolił zespoły sprzedażowe i obsługi klienta w wielu krajach Europy jak i w USA. Swoje szkolenia prowadził w prawie każdej branży.
Jego artykuły ukazują się w czasopismach „Nowa Sprzedaż”, „OOH Magazine” i „As Sprzedaży”. Autor i współautor wielu publikacji w formie audiobooków (m.in. Storytelling, Psychotechniki w przyjęciu reklamacji, Presonal Branding) oraz bestsellerowych książek (Techniki sprzedaży zdalnej, Techniki Obrony Ceny, Element twórczy i Shut up!). Występował jako aktor w spektaklach teatralnych kierowanych do biznesu.
Na co dzień spotkać go można na salach szkoleniowych gdzie prowadzi warsztaty, na konferencjach i spotkaniach firmowych.
Szkolenie może zostać zrealizowane dla Twojej firmy.
Możliwa jest modyfikacja programu w zależności od potrzeb. Daj znać a przygotujemy ofertę
