Strona główna / Szkolenia / Perswazyjna prezentacja publiczna
Perswazyjna prezentacja publiczna. Sztuka wystąpień.
szkolenie jednodniowe
Dla kogo jest to szkolenie?
Targi, spotkania branżowe, spotkania z klientam a może wystąpienie przed zespołem albo zarządem?
We wszystkich przypadkach musisz przygotować wystąpienie, które zainteresuje odbiorców i przekona do Twojego punktu widzenia. Nie wystarczy mówić o danych czy o produkcie, to tylko „zabija” uwagę.
Musisz „wciągnąć” słuchaczy w swoją opowieść, poprowadzić przez ścieżkę emocji by na koniec poczęstować deserem z prezentowanych rozwiązań. Po prostu musisz oczarować.
Do dyspozycji masz oręż w postaci słowa i obrazu – wbrew pozorom, to potężne narzędzia.
Jak zrobić prezentację, która porwie, zapali i wzbudzi pragnienie wespółpracy?
Trzeba mieć odpowiedni przepis i mentorów. W czasie planowanego warsztatu poprowadzimy Cię „za rękę” krok po kroku przez proces przygotowania koncepcyjnego Twojej prezentacji oraz przez perfekcyjne jej wykonanie. Dostaniesz gotową receptę na przygotowanie porywających wystąpień perswazyjnych, którą będziesz mógł stosować do każdego kolejnego wystąpienia. Aktor Paweł Burczyk i Trener Adam Szaran – zadbają o to by było konkretnie, zabawnie i efektywnie.
Całość kończy się wypracowaniem indywidualnych wzorców.
w czasie szkolenia każdy chętny uczestnik przejdzie analizę kolorystyczną by zyskać indywidualne informacje o swoich mocnych stronach i zwiększyć siłę przekazu z czasie wystąpień publicznych.
Szczegóły szkolenia
Data szkolenia
16.12.2024r.
Godziny szkolenia
09:00-16:00
Miejsce
Warszawa
Trener
Adam Szaran
Katarzyna Szaran
Opiekun szkolenia
Katarzyna Szaran
W pakiecie szkolenia:
- certyfikat ukończenia Szkolenia
- skrypt
- analiza kolorystyczna dla każdego
- materiały piśmiennicze
- obiad i przerwy kawowe
Cena netto za osobę (po 20.11 cena rośnie o 20%):
1000.00 zł
Poznaj program szkolenia
Dowiadujesz się, że masz zrobić prezentację (wystąpienie). To co, w takim momencie robi 90% osób to poszukiwania „prezentacji” jakie ma firma lub plików z prezentacjami, które już robili. Dalej następują przeróbki i finałem jest publiczność, która próbuje „przetrwać”. Nie tędy wiedzie droga do dobrych występów.
Na początek dostaniesz kompletny wzór przygotowania perswazyjnego wystąpienia. Omówimy każdy z newralgicznych elementów. Znajdziesz własny pomysł i zrobisz szkice prezentacji.
- Buying persona podczas wystąpienia
- Cel prezentacji
- Dobór struktury: Wróg-Bohater, Podróż Bohatera, Spiętrzona góra, Kręgi na wodzie lub stokrotka, Recepta na sukces, Stajnia Augiasza
- Narracja oraz storytelling i jego dodatki
- Potrzeby słuchaczy i lingwistyka w ich zaspokojeniu
- Dobór slajdów i zasady tu panujące
- Wzorce początku i zakończenia (mocne opcje)
- PRACA NAD WŁASNYMI PREZENTACJAMI, WYPRACOWANIE WZORCA I ZAPLANOWANIE TREŚCI
II. Mowa ciała i zachowania wzmacniające prezentera
Z ciała pochodzi pewność siebie, którą czujemy występując i którą widać na zewnątrz. Są proste zasady techniczne, które wspierają dobry odbiór. Spójność jest bardzo ważna ponieważ odbiorca zawsze wierzy bardziej w to co widzi niż w to co słyszy. W czasie całego warsztatu, każdy uczestnik otrzyma szereg indywidualnych wskazówek i „porad”, od doświadczonego aktora, które uwypuklą i wzmocnią jego mocne strony.
- Stres w wystąpieniu sprzedażowym przed grupą
- Zachowania pozawerbalne
- Postawa ciała
- Gesty
- Wzrok i mimika twarzy
- Kotwiczenie
- Praca z pomocami
III. Pytania i trudne sytuacje w prezentacji sprzedażowej
Trudno jest znaleźć pytania, na które doświadczony pracownik nie zna odpowiedzi. Natomiast bardzo łatwo jest znaleźć sytuacje, w których pojawiły się „wrzutki” klientów wybijające prezentera z rytmu. Nazywamy to pytaniami pozornymi, gdzie pytającemu nie zależy na odpowiedzi a na zaistnieniu. Do takich sytuacji są zasady PR, które dają możliwość spokojnej reakcji bez utraty wiarygodności. Takie „techniki” poznają w tej części handlowcy.
- Pytania, na które znasz odpowiedź
- Pytania, na które nie znasz odpowiedzi
- Pytania pozorne
- Narzędzia PR – kasownik zastrzeżeń
- Sytuacje trudne podczas spotkania z klientami
IV. Warianty sytuacyjne w spotkaniach publicznych
Na widowni stresująca grupa, która nie wygląda na przychylną – trzeba ocieplać wizerunek i sektorować. Klienci mnie nie znają, mogę pokazać, że jestem człowiekiem z pasją, wystarczy użyć złotych kręgów. Grupka potencjalnych klientów i dostajesz szansę na przedstawienie – masz tylko kilka sekund by dać się zapamiętać, do tego jest elewator pitch.
- Jak szybko zbudować relacje, jak ocieplić wizerunek
- Jak zbudować własną wiarygodność, opowiedzieć o sobie tak by widać było pasję (3 warstwowa technika)
- Jak szybko się przedstawić w grupie osób (np. Klienci na targach)
Trenerzy
Adam Szaran
Menedżer sprzedaży i handlowiec i od wielu lat trener biznesu.
Ekspert TVN BiŚ oraz DD TVN. Prowadzi autorski program o tematyce sprzedażowej w telewizji Biznes 24. Prowadził też audycje tematyczne w lokalnych rozgłośniach radiowych, wykładał w Akademii Telewizyjnej TVP.
Dyplomowany coach i trener biznesu. Prowadził działania dla takich marek jak: Adidas, Reebok, Levi’s, Lotos, Vox, Agora, ING, Belvedere, Komfort, Impel, Zepter, Thalgo, Milwaukee. Szkolił zespoły sprzedażowe i obsługi klienta w wielu krajach Europy jak i w USA. Swoje szkolenia prowadził w prawie każdej branży.
Jego artykuły ukazują się w czasopismach „Nowa Sprzedaż”, „OOH Magazine” i „As Sprzedaży”. Autor i współautor wielu publikacji w formie audiobooków (m.in. Storytelling, Psychotechniki w przyjęciu reklamacji, Presonal Branding) oraz bestsellerowych książek (Techniki sprzedaży zdalnej, Techniki Obrony Ceny, Element twórczy i Shut up!). Występował jako aktor w spektaklach teatralnych kierowanych do biznesu.
Na co dzień spotkać go można na salach szkoleniowych gdzie prowadzi warsztaty, na konferencjach i spotkaniach firmowych.
Katarzyna Szaran
Z wykształcenia dziennikarka i PR-owiec. Wieloletni pracownik korporacji na stanowiskach specjalistycznych i managerskich.
Pracowała dla takich marek jak BPH, Wirtualna Polska, Pracuj.pl, K2 czy Instytut Monitorowania Mediów. Dziś prowadzi firmę “Szaran Szkolenia” oraz kameralne studio Pilatesu doradzając przy tym w zakresie stylistyki i kolorystyki kobietom, które chcą wzmacniać swoją pewność siebie i wprowadzać pozytywne zmiany w życiu.
Prowadzi program w Telewizji Biznes 24 oraz szkolenia o rozwoju osobistym, stylizacji i kolorystyce, na spotkaniach firmowych gdzie “na żywo” przeprowadza analizy kolorystyczne. Występuje także jako prowadząca na konferencjach. Współtworzy podcast „Nie tylko sprzedaż” oraz “Konkretna Sprzedaż Szarana”.
Szkolenie może zostać zrealizowane dla Twojej firmy.
Możliwa jest modyfikacja programu w zależności od potrzeb. Daj znać a przygotujemy ofertę
1900.00 zł