Strona główna / Szkolenia / Lider Zespołu Sprzedaży
Lider Zespołu Sprzedaży z elementami rekrutacji
Jak kierować zespołem aby osiągał jak najlepsze wyniki
Dla kogo jest to szkolenie?
Uczestnicy będą mieli okazję:
- zapoznać się z rolami jakie pełni Lider Sprzedaży
- uświadomić sobie jak ważne jest pozytywne nastawienie Lidera do stworzenia efektywnego zespołu sprzedaży
- nauczyć się jak wypracowywać i podtrzymywać odpowiednie nastawienie zespołu sprzedaży aby zmotywować zespół a nie zarażać frustracją i zniechęceniem
- zaznajomić się z zasadami superwizji (udzielanie feedbacku i pochwał)
- uświadomić sobie błędy podczas pracy indywidualnej z handlowcem (podczas oceniania, kontrolowania)
- poznać najczęstsze błędy w trakcie rekrutacji sprzedawców
- zaznajomić się z zasadami kontraktowania zasad współpracy z handlowcami (określenie oczekiwań, błędy podczas odpraw)
- uświadomić sobie jak ważne jest nieustanne budowanie własnej motywacji, motywacji podwładnych poprzez odkrywanie swojego i innych motywów działania
Poznaj program szkolenia
PROGRAM SZKOLENIA
Wstęp
- Samoświadomość menedżera
- Własne atrybuty menadżerskie
- Kompetencje menedżera sprzedaży
- Błędy w trakcie rekrutacji sprzedawców
ROLE SZEFA SPRZEDAŻY
LIDER SPRZEDAŻY – Pozytywne nastawienie lidera kluczem do efektywnego zespołu sprzedaży. Szkolenie rozpoczniemy do modułu w naszej filozofii kierownika najważniejszego – od jego nastawienia i wpływu nastawienia na zespół. Trener udowodni, że tylko pozytywnie nastawiony menedżer ma wpływ na swój zespół i jest w stanie wykrzesać z niego energię do działań, które stawia przed nim organizacja. W przeciwnym razie będzie bardzo szybko zarażał frustracją, zniechęceniem, plotką i pomówieniami – współczesnymi „rakami” zespołów w organizacji. Celem trenera będzie wypracowanie podczas modułu odpowiedniego nastawienia i dostarczenie wiedzy w jaki sposób owo nastawienie podtrzymać.
- Pozytywne nastawienie jako technika motywacji
- Metody dbania o własne środowisko mentalne
- Wpływ nastawienia na zespół
- Metoda podtrzymania pozytywnego nastawienia
COACH czyli praca z zespołem i jego rozwój poprzez superwizję.Coach to manager, który wykorzystuje każdą możliwą okazję do rozwijania swojego zespołu, uczenia go nowych kompetencji. To swoistego rodzaju zadanie ma jednocześnie funkcję auto-rozwijającą . Taka superwizja w terenie jak i innego rodzaju okazje muszą być zaplanowane przeprowadzone wg ściśle określonego planu wdrożone zrealizowane i podsumowane. Takie systematyczne działanie sprawi, że ludzie będą stać murem za swoim managerem, nie będą patrzeć na zegarek czy dzień wolny, nie odejdą za „500 zł więcej”. Menedżer musi zdawać sobie sprawę z bardzo podstawowej rzeczy =ludzie będą z Tobą dopóki będą mogli się od Ciebie uczyć.
- Sens i metody superwizji
- Feedback czyli rozwój poprzez informację zwrotną
- Pochwała i sposoby jej udzielania
- Rozwój poprzez nieustanny coaching
- Błędy podczas pracy indywidualnej z handlowcem (podczas oceniania, kontrolowania)
ZARZĄDZAJĄCY
Od jakości i stosowania narzędzi menedżerskich przez kierownika zależy przyszłość nie tylko organizacji ale też jej pracowników podczas tego modułu liderzy otrzymają konkretne narzędzia, które pomogą im zdiagnozować własny styl zarządzania, własny zespół pracowników oraz do każdego z nich dobrać odpowiednią strategię postępowania, uwzględniającą korzystanie z poznanych, konkretnych technik i narzędzi.
Expose managera (Kontraktowanie zasad współpracy z handlowcami, Błędy podczas odpraw, zebrań i szkoleń, Prowadzenie odpraw handlowych motywujących do sprzedaży i rozwoju, jak wyznaczać cele sprzedaży całego zespołu i poszczególnych handlowców)
- Style zarządzania (Diagnoza własnego stylu kierownika sprzedaży, dekalog lidera sprzedaży
- Style pracownicze – dopasowanie stylu (Współpraca z handlowcami)
- Narzędzia wpływu managera – nagroda i kara
- Budowanie autorytetu
MOTYWATOR I RELATOR
Motywacja zespołu to ostatnia z funkcji, których dotyczyć będzie szkolenie; kierownik, jako motywator czyli ten który nieustannie buduje własną motywację, motywację podwładnych poprzez odkrywanie swojego i innych motywu wewnętrznego, wzmocnienie talentów oraz budowanie relacji. Uczestnicy otrzymają konkretne narzędzia, które wykorzystają w codziennej auto-motywacji i motywacji swoich pracowników.
- Motyw wewnętrzny kierownika
- Rozwijanie talentów i potencjału zespołu i poszczególnych jej członków
- Motywacja poprzez relacje
- Błędy w motywowaniu
- Ogłoszenie
- Siatka kompetencyjna
- Model rozmowy sprawdzającej
- wdrożenie
Szczegóły szkolenia
Data szkolenia
17.04.2023
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Miejsce
Warszawa
Trener
Adam Szaran
Opiekun szkolenia
Katarzyna Szaran
W pakiecie szkolenia:
- lunch
- certyfikaty ukończenia szkolenia
- materiały piśmiennicze
- książka lub audiobook
Cena netto:
890.00 zł
Trener

Adam Szaran
Menedżer sprzedaży i handlowiec i od wielu lat trener biznesu.
Ekspert TVN BiŚ oraz DD TVN. Prowadzi autorski program o tematyce sprzedażowej w telewizji Biznes 24. Prowadził też audycje tematyczne w lokalnych rozgłośniach radiowych, wykładał w Akademii Telewizyjnej TVP.
Dyplomowany coach i trener biznesu. Prowadził działania dla takich marek jak: Adidas, Reebok, Levi’s, Lotos, Vox, Agora, ING, Belvedere, Komfort, Impel, Zepter, Thalgo, Milwaukee. Szkolił zespoły sprzedażowe i obsługi klienta w wielu krajach Europy jak i w USA. Swoje szkolenia prowadził w prawie każdej branży.
Jego artykuły ukazują się w czasopismach „Nowa Sprzedaż”, „OOH Magazine” i „As Sprzedaży”. Autor i współautor wielu publikacji w formie audiobooków (m.in. Storytelling, Psychotechniki w przyjęciu reklamacji, Presonal Branding) oraz bestsellerowych książek (Techniki sprzedaży zdalnej, Techniki Obrony Ceny, Element twórczy i Shut up!). Występował jako aktor w spektaklach teatralnych kierowanych do biznesu.
Na co dzień spotkać go można na salach szkoleniowych gdzie prowadzi warsztaty, na konferencjach i spotkaniach firmowych.
Szkolenie może zostać zrealizowane dla Twojej firmy.
Możliwa jest modyfikacja programu w zależności od potrzeb. Daj znać a przygotujemy ofertę
