Strona główna / Szkolenia / Debiutanckie i finalne gry klienckie
Debiutanckie i finalne gry klienckie
Najtrudniejsze sytuacje z którymi możesz spotkać się w sprzedaży.
Dla kogo jest to szkolenie?
Przy żonglerce piłeczką, kluczem nie jest to jak łapiesz piłeczkę. Kluczem jest to, jak ją podrzucisz. Jeśli podrzucisz dobrze, to spadnie. Identycznie w sprzedaży.
Nasi klienci bardzo często koncentrują się na tym, że ich zespoły handlowe nie domykają sprzedaży.
Proszą, by popracować z sytuacjami związanymi z finalizacją. Okazuje się jednak bardzo często, że kłopot z finalizacją jest jak złapanie piłeczki. Trudno jest ją złapać, bo podrzut był słaby. Podrzut to otwarcie sprzedaży bądź sytuacje trudne, w których klienci nie mają ochoty na rozmowę, zmianę dostawcy, wysłuchanie propozycji.
Okazuje się że to gry debiutanckie klientów lub wymówki na dalszych etapach sprzedaży sprawują handlowcom najwięcej kłopotów i zamykają drogę do większych obrotów.
Tymi sytuacjami zajmiemy się podczas specyficznych warsztatów sprzedażowych, podczas których handlowcy otrzymają gotowe algorytmy i schematy odpowiedzi na debiutanckie i finalne gry klientów.
Szczegóły szkolenia
Data szkolenia
Do ustalenia
Godziny szkolenia
Do ustalenia
Miejsce
Wskazuje zleceniodawca
Trener
Adam Szaran
Opiekun szkolenia
Katarzyna Szaran
W pakiecie szkolenia:
- dojazd na wyznaczone miejsce
- certyfikaty ukończenia szkolenia
- materiały piśmiennicze
- książka lub audiobook
Cena netto za osobę:
699.00 zł
Trener
Adam Szaran
Menedżer sprzedaży i handlowiec i od wielu lat trener biznesu.
Ekspert TVN BiŚ oraz DD TVN. Prowadzi autorski program o tematyce sprzedażowej w telewizji Biznes 24. Prowadził też audycje tematyczne w lokalnych rozgłośniach radiowych, wykładał w Akademii Telewizyjnej TVP.
Dyplomowany coach i trener biznesu. Prowadził działania dla takich marek jak: Adidas, Reebok, Levi’s, Lotos, Vox, Agora, ING, Belvedere, Komfort, Impel, Zepter, Thalgo, Milwaukee. Szkolił zespoły sprzedażowe i obsługi klienta w wielu krajach Europy jak i w USA. Swoje szkolenia prowadził w prawie każdej branży.
Jego artykuły ukazują się w czasopismach „Nowa Sprzedaż”, „OOH Magazine” i „As Sprzedaży”. Autor i współautor wielu publikacji w formie audiobooków (m.in. Storytelling, Psychotechniki w przyjęciu reklamacji, Presonal Branding) oraz bestsellerowych książek (Techniki sprzedaży zdalnej, Techniki Obrony Ceny, Element twórczy i Shut up!). Występował jako aktor w spektaklach teatralnych kierowanych do biznesu.
Na co dzień spotkać go można na salach szkoleniowych gdzie prowadzi warsztaty, na konferencjach i spotkaniach firmowych.
Szkolenie może zostać zrealizowane dla Twojej firmy.
Możliwa jest modyfikacja programu w zależności od potrzeb. Daj znać a przygotujemy ofertę